.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توزيع شير يارانه‌اي فاسد در علي‌آبادكتول

مسوول امور دام جهادكشاورزي علي‌آبادكتول ازتوزيع شير يارانه‌اي فاسد در اواخر خردادماه سال جاري در اين شهرستان خبر داد.
"قاسمعلي احمدي" شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: شيرهاي فاسد توزيع شده از شركت شير پاستوريزه "اترك تاك" بوده است. وي با بيان اين كه شيرهاي اين شركت به صورت پاكتي توزيع مي‌شود، گفت:
شيرهاي اين شركت بعد ازجوشاندن داراي طعم و بوي ناخوشايند بوده و به حالت پنير تبديل مي‌شد.
احمدي افزود: اين شركت تامين سهميه شير يارانه‌اي شهرستان علي‌آبادكتول را به ميزان چهار تن در روز از فروردين تا خرداد ماه سال جاري بر عهده گرفته بود.
وي تصريح كرد: به دنبال نارضايتي شهروندان شيرهاي توزيعي به عاملين فروش تحويل داده شد. به گفته وي، موضوع در جلسه‌اي با مسوولان شهرستان مطرح و در حال پيگيري است. احمدي از دست‌اندركاران در امر توزيع شير يارانه‌اي استان گلستان خواست تا دراين زمينه نظارت بيشتري داشته باشند. وي با اشاره به راه‌اندازي يك كارخانه شير در شهرك صنعتي اين شهرستان افزود: در صورت دريافت مجوز استاندارد از سوي اين شركت ما مي‌توانيم نياز روزانه شير يارانه‌اي شهرستان علي آباد را از اين شركت تهيه كنيم و نظارت كاملتري داشته باشيم. اكنون روزانه حدود چهار تن شير پاستوريزه يارانه‌اي در شهرستان علي‌آباد- كتول توزيع مي‌شود. كارشناس شير معاونت اموردام جهادكشاورزي استان گلستان با تاييد توزيع شير فاسد در علي‌آبادكتول گفت: موضوع در حال پيگيري است و در وهله نخست اخطار جدي مبني بر عدم تكرار در توزيع شيرفاسد به كارخانه شير پاستوريزه "اترك تاك" ارسال شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.